Øk deres synlighet med våre tjenester

Kontakt oss →

Eksponeringstjenester

Priority listing

Vil du være det første en nysgjerrig besøker ser i søkeresultatet? Priority Listing gir deg muligheten til å få best mulig eksponering i de søkeparametrene du ønsker. Priority Listing kan ligne en enkel variant av Google Ads. I stedet for å booke spesifikke nøkkelord, kan du spesifisere kategorier eller steder dine utdanninger vil synes, både under et enkelt parameter eller i kombinasjon med hverandre.

Sponsingsannonse

Skill dere ut fra mengden når nysgjerrige besøkende leter etter utdanning. Gjennom å sponse en spesifikk kategori, utdanningstype eller et studiested får dere økt eksponering på et område som er relevant for deres skole og utdanninger. En annonse med bilde, tekst og link til deres skolepresentasjon publiseres på plass nummer 7 i søkeresultatet og skiller tydlig ut fra mengden.

Bannerannonsering

Vær synlig for de besøkende - uansett hvor de er! Gjennom å annonsere med en banner på studentum.no stryrkes varemerket. Dere er synlig i en sammenheng der besøkeren leter etter det dere tilbyr, nemlig sin fremtidige utdanning. Driv trafikk til deres skole gjennom en panoramabanner eller en sidebanner.

Reportasjer

Vil du gi de besøkende på studentum.no et bedre innblikk i hvordan det er å være student hos dere? Med en reportasje kan du gi ordet til en lærer, rektor eller student gjennom et intervju. De får muligheten til å fortelle mer om hvordan det er å studere hos dere, hvordan studentbyen er og hvilke fremtidsmuligheter som finnes. Du kan velge mellom å publisere reportasjen i tekst- eller videoformat.

Restplassannonsering

Restplassannonsering gir dere muligheten til å fremme deres skole og utdanninger i en periode hvor mange potensielle studenter fortsatt leter etter rett studium. studentum.no har årlig en artikkel om ledige studieplasser. Ved restplass-annonsering får dere eksponering både i denne artikkelen, samt i en boks i høyremargen som er synlig på startsiden til studentum.no.

Introduksjon til Priority listing!

Retargeting

TikTok Retargeting

Fang oppmerksomheten til de som har besøkt deres utdanninger. Med TikTok Retargeting blir dere synlige på en av de mest populære og raskest voksende sosiale nettverk. Tjenesten krever ikke noe materiale fra dere!

Les mer om TikTok Retargeting →

Facebook & Instagram Retargeting

Med Facebook & Instagram Retargeting når du personer som har vist interesse for de utdanningene deres skole tilbyr. Det er en utmerket mulighet til ekstra synlighet og fange oppmerksomheten til kommende studenter som scroller på sosiale medier.

Utsendelser

Nyhetsbrev

Vi gir dere muligheten til å fortelle om hva som gjør deres skole unik og hvorfor kommende studentene burde velge å studere hos dere. Nyhetsbrevet sendes én gang i måneden til alle våre medlemmer. Dette er en gylden mulighet til å fremme deres studier, aktuelle nyheter eller påminne om søknadsfrister. Nyhetsbrevene inneholder også redaksjonelle tekster om studierelevant informasjon.

Direkteutsendelse

Direkteutsendelsen blir sendt ut til en viss kategori eller geografiskt område. Dere velger selv innholdet i utsendelsen, men vi kan selvsagt hjelpe til med teksten. Annonsen inneholder opp til 800 tegn, bilde samt logo. Annonsen linker til deres publisering eller deres utdanningspresentasjoner hos oss på studentum.no.

Introduksjon til sponsingsannonser!

Vil du vite mer?

Fyll ut din kontaktinformasjon, så forteller vi mer om hvordan vi kan hjelpe deg med deres markedsføring på studentum.no.