TikTok Retargeting

blobb_studentum1

Hvorfor skal dere være synlige på TikTok?

Vil du nå ut til nye målgrupper på en av de heteste sosiale plattformene? Da bør du prøve vår nye TikTok Retargetingtjeneste. Vi tilbyr en målrettet kampanje som fanger oppmerksomheten til din målgruppe, hvor du kan være sikker på å nå ut til enda flere potensielle studenter.

Våre grafiske designere og sosiale medier-spesialister skreddersyr kampanjer for å maksimere deres synlighet og målgruppens engasjement.

• Nå relevante målgrupper i en populær plattform.
  • 90% av alle som bruker TikTok besøker appen flere ganger daglig i opp til 45 minutter hver gang.
  • TikTok har hatt en fantastisk fremgang på kort tid og er den mest nedlastede appen i verden.

Vil du vite mer om TikTok Retargeting?

Fyll ut kontakskjemaet så sender vi deg et produktblad med mer informasjon om tjenesten.

Dette er inkludert i pakken:

• TikTok-kampanje som er rettet mot relevant målgruppe og område.
  • En annonse tilpasset deres ønsker som er ca. 15-20 sekunder lang.
  • Vi finner alt av materiale til annonsen deres – våre grafiske designere og sosiale medier-eksperter
    lager TikTok-kampanjen deres.
  • Interesseskjema som gir konvertreringsmulighet til deres skole og utdanninger.
  • Annonsen vises på TikTok i 2-4 uker, avhengig av deres ønsker.

Når?

Velg hvilken måned og hovedkategori som dere vil markedsføre under.

Spør gjerne oss om råd om dere vil ha strategiske tips om hvordan dere best mulig planlegger annonseringen på TikTok.

Hvor lenge?

Hvor lenge vil dere at kampanjen skal vises på TikTok?

Velg mellom:

• 2 uker
  • 3 uker
  • 4 uker

Annonsens innhold

Velg hva dere vil ha fokus på i annonsen på TikTok som vi lager for dere.

Vil dere fokusere på spesifikke utdanninger, områder eller vil dere fokusere på hva som gjør deres skole unik?

Interesseskjema?

Skal vi samle inn interesse-meldinger for dere via et interesseskjema i appen?

Et interesseskjema består av et bilde, en kort tekst og et skjema som er tilpasset deres behov.